(نحوه ثبت شکایت در اینماد)
چگونه باید شکایت خود را ثبت کنیم؟
- در وهله ی اول باید اطلاعات پرداختی خودتون رو که در مقاله های قبل تر به طور مفصل درباره اش صحبت کردیم در دسترس داشته باشید(شماره ترمینال و درگاه و…)
- وارد سایت اینماد(www enamad.ir) شده و از قسمت لینک های مفید در سمت راست صفحه اصلی، گزینه شکایت از کسب و کار ها را انتخاب میکنیم.
- سپس در صفحه جدیدی که باز میشود، روی لینک درگاه یکپارچه ثبت شکایات کلیک میکنیم تا به صفحه سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات متصل شوید.
- حالا با کلیک کردن بر روی گزینه ورود به سامانه در صفحه اصلی و وارد کردن اطلاعات خود ثبت نام خود را انجام دهید.
- سپس در صفحه جدیدِ باز شده، نقش خود را به عنوان خریدار انتخاب کرده و روی گزینه ثبت شکایت و انتخاب نوع فیزیکی یا اینترنتی نوع آن کسب و کار کلیک کنید.
- و در نهایت اطلاعات پرداختی، آدرس دامنه آن کسب و کار مد نظر، نوع و شرح شکایت خود را وارد کنید.
خوب، حالا اگر مستنداتی هم دارید اون رو هم پیوست کنید و بعد از اتمام این موارد روی گزینهی ثبت شکایت کلیک کرده و منتظر پاسخگویی تا نهایت 96 ساعت باشید.