در ادامه مثالی که در خصوص تضمین کیفیت زده شد باید بگم که…
جهت استخدام فردی که آن کار را برای شما انجام دهد، شما پسر خود را پیدا کرده اید که شروع به کار می کند. چگونه می توان مطمئن باشید که او به درستی کار خود را انجام می دهد؟ شما کار خود را دفعه به دفعه بررسی می کنید (کنترل) و اگر پسرتان کار را بدرسی انجام ندهد اورا مورد بازخواست قرار میدهید و اصلاح میکنید. این چیزی است که مفهوم QC را بیان میکند.
اما موضوعی که حائز اهمیت است اینه که شما باید بدانید که چه موارد را باید QC کنید و روند صحیحی را برای این موضوع پیش بگیرید و اگر پس از کنترل کیفیت به این موضوع پی بردید که دستورالعمل ها و… توسط افراد رعایت نمیشود، چگونه با افراد برخورد کنید که موجب سوگیری نشده و فیدبک مناسبی دریافت کنید و در نتیجه چرخه آموزش و تضمین کیفیت وکنترل کیفیت مجموعه شما طی یک فرآیند استاندارد واصولی فعالیت کند.
Trainerهای کانون مدیریت تجربه مشتریان، آمادگی پیاده سازی صفر تا 100 فرآیند کنترل کیفیت Quality Control را بر اساس آموزش های ارائه شده و فرآیند و دستور العمل های ارائه شده توسط واحد تضمین کیفیت _ Quality Assurance را برای سازمان شما به صورت استاندارد وتخصصی دارند.
جهت هماهنگی بیشتر با ما تماس گرفته یا پیام خود را ارسال کنید.
جستجو
اینتر را برای جستجو و یا ESC برای بستن بفشارید
سبد خرید شما
سبد خرید
با استفاده از این وب سایت، شما موافقت می کنید با
سیاست کوکی ما