با توجه به این موضوع که فرآیند جذب نیرو انسانی متخصص و حرفه ای مراکز تماس یا ارتباط، امری زمان بر و پیچیده میباشد؛ با بیرون سپاری موضوع تامین نیرو انسانی، میتوان در زمان صرفه جویی کرد و تمرکز سازمان را به موارد دیگر چون: ارزیابی عملکرد و بهبود بخشیدن به فرآیندها و…گذاشت.
فرآیند جذب نیروی انسانی، یکی از فرآیند های هزینه بر و پر چالش برای سازمان ها میباشد که زمان ونیرو زیادی بابت جذب و همکاری یک فرد با سازمان صرف میشود که البته نیاز به تخصص هم دارد؛ با سپردن جذب سرمایه های انسانی مراکز تماس و ارتباط خود به ما، کارشناسان حرفه ای و متعهدی را که آموزش های لازمه مهارت های نرم و سخت را بر اساس مخاطب های هدف سازمان دیده اند از ما تحویل بگیرید. تیم ما طی مراحل زیر فرآیند جذب سرمایه های انسانی را آغاز و به منظور ارائه خدمات با بالاترین کیفیت در مراکز تماس و ارتباط، آموزش های لازمه را به کارشناسان میدهد.
مراحل فرآیند تامین نیروی انسانی
مرحله اول : شناخت مخاطب های سازمان و نیاز های درخواستی کارفرما
مرحله دوم : فراخوان جذب، مصاحبه، آزمون از کارشناسان و تجزیه و تحلیل نتایج
مرحله سوم: آموزش مهارت های نرم، سخت و تخصصی مرکز تماس و ارتباط
مرحله چهارم: معرفی افراد برگزیده به کارفرما
جستجو
اینتر را برای جستجو و یا ESC برای بستن بفشارید
سبد خرید شما
سبد خرید
با استفاده از این وب سایت، شما موافقت می کنید با
سیاست کوکی ما