وااای خدای من🤦♂️🤦♂️🤦♂️
این میشه که یک شکایت وایرآل شده و همهی تلاش ها، هزینه های بازاریابی و… هدر میره؛ کاش دقت بیشتری کنید تا اعتبار کسبوکارتون زیر سوال نره.
این استوری رو یکی از دوستان گذاشته بود من هم وظیفه خودم دونستم انتشار بدم.
ازتون خواهش میکنم که بدون هیچ درنگی، اگر مجموعه ای با عملکرد ضعیف در ارائه خدمات، تخلف و… موجب نارضایتی شما شد، موضوع رو با افراد دیگه به اشتراک بزارید و از هنجار های اجتماعی و… ترسی نداشته باشید، همینطور تو انتشار رضایتمندی هاتون هم شک نکید، اگر مجموعه ای، خدماتی و محصولی، آنقدر خوب عمل کرده که لبخند رو لب شما آورده، حتما اون رو انتشار بدید تا به تکمیل سفر خرید افراد دیگه هم کمک کنید.
راستی خیلی خوبه که تو نظرسنجی های برند ها هم شرکت کنید.
به امید روزی که این فرهنگ به درستی جا بیوفته و کمک کنه تا مجموعه های عزیز، در جهت افزایش کیفیت خدمات، خلق تجربهی شگفت انگیز و درک ارزش مشتری تلاش کرده و با هم رقابت کنند، نه این که دغدغه مشتریان، عمل به وظایف اصلی و پاسخگویی پشتیبانی باشه.
#Testimonial
#رستوران
#شکایت
#salemba
#voc
#Complaint
#Restaurant
#CustomerCare #CustomerLoyalty #cem #customerjourney #CRM #CallCenter #ContactCenter