ایران ، تهران
Iran-Tehran

?اسنپ فود، پشتیبانی = صفر?

?اسنپ فود، پشتیبانی = صفر?



وقتی کمپین تحریم کردن شرکت های مثل دیجی‌کالا و اسنپ و … تشکیل شده بود، خیلی از عزیزان بودنند که می‌گفتند اسنپ و دیجی کالا و … به مملکت ما خدمت کردنند و راحتی رو برای ایرانی ها آوردنند و اینا با دولت یکی نیستند و…

اما همیشه گفتم و باز هم با مستندات میگم؛ تو اینکه این شرکت ها عالی عمل کردن و تلاش کردن واسه موفقیتشون شکی نیست، اما امثال اسنپ فود و دیجی کالا، فققققط به دلیل اینکه زیر سایه این دولت بودنند تونستنند رقبا رو حذف کنند و به دلیل انحصاری بودنشون و نبود حق انتخاب مردم و بسته بودن در مملکت هستش که هر طور که دلشون میخواد با مشتری ها رفتار می‌کنند و شکایت ها به هیچ جا نمیرسه.
سال گذشته از دیجی کالا به دلیل مشکل داشتن محصول و مرجوع نکردنش توسط دیجی کالا شکایت کردم … اما با پیگیری از اینماد و اتحادیه متوجه شدم که آقای حمید محمدی مدیرعامل دیجی‌کالا، خودش رئیس اتحادیه کسب و کار اینترنتیه😂
یکی از دوستان نزدیکم که تو وزارت صمت بود، گفت امیر جان بیخیال شکایتت شو، کلا تسک های که از دیجی میاد به خاطر حمید محمدی عزیز میره رو هوا…
گذشت و یه روز از اسنپ فود سفارش غذا دادم و اون غذا که من میخواستم کاملا با دزدی غذای دیگه‌ای تحویل شد و آخر با پیگیری های فراوان نه هزینه من برگشت نه تلاشی برای جلب رضایت من انجام شد.
کمترین کاری که اسنپ فود میتونست انجام به این بودی که تستی مونیال رو صادقانه انتشار بده نه اینکه به دلیل سود و پارتی بازی با رستوران نظرات منفی رو انتشار نده.(ناگفته نمونه که حداقل دیجی‌کالا تو شکایت من اگر کاری برام نکرد، تستی مونیال رو به درستی انتشار داد)
بیشتر از یک ماه گذشته و من بارها با اسنپ فود تماس گرفتم، اما همچنان نظر بنده رو تایید نکردنند.
شما که رضایت بنده رو جلب نکردید، حداقل نظر رو انتشار میدادید تا مشتریان دیگه این بلا سرشون نیاد و از اون رستوران خرید نکنند تا شاید عبرتی بشه…
بنده یک سال برای دیجی کالا و یک ماه برای اسنپ فود صبر کردم تا این نارضایتی رو ترویج نکنم، شاید تلاشی برای جلب رضایت کنند، اما…
در آخر باید بگم متاسفم براتون که از انحصاری بودنتون سوء استفاده می‌کنید.
یا حق
Snappfood
Snappfood For Business
Digikala.com

#Snappfood
#Digikala
#Complaint
#dissatisfaction
#voc
#CustomerCare #CustomerLoyalty #CXStrategy
#customerexperience  #customerjourney #customerjourneymapping
#customer #cx
#customerexperiencemanagement
#Customerjourneymap #experience

نوشته های مرتبط
4 دیدگاه
بیتا

ساعت ۱۲ شب زنگ زدن به خونه که سفارش ساعت ۹ و نیم شبتون رو تحویل گرفتید؟؟؟ پیک و رستوران نزدن تحویل شده!!! هیچ مدیری سوپروایزری مسئولی هم اونجا نداره آدم بگه این پیشتیبان ها رو کنترل کنید هر کاری دلشون خواست نکنن. کلا مدیریت این مجموعه وله

amir@4823

لعنت بر انحصارررررررررر…..???

الناز کریمی

یک هفته بیشتره که پول من رو اسنپ فود پس نمیده و هیچ جا نیست از این مجموعه شکایت کنیم

amir@4823

سلام خانم کریمی
امیدوارم حالتون خوب باشه.
متاسفم برای تجربه بدی که داشتید.
پیشنهاد می‌کنم از طریق اینماد واتحادیه و پیگیری از مدیریت و ثبت شکایت خود اسنپ فود پیگیر بشید.
این مقاله ها رو بخونید شاید کمکتون کنه.
https://amirkarimpour.ir/%d8%a7%da%af%d8%b1-%db%8c%da%a9-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae-%d8%b4%da%a9%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d8%b1%d9%88-%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%af/

https://amirkarimpour.ir/%d8%a7%da%af%d8%b1-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae-%d8%b4%da%a9%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d8%b1%d9%88-%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%af-%d9%88/

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *