ایران ، تهران
Iran-Tehran

درباره ما

                               

                                   (کانون تخصصی مدیریت تجربه‌ مشتریان)

کانون تخصصی مدیریت تجربه‌ مشتریان، وب سایت آموزشی و تخصصی مدیریت تجربه‌ مشتریان و خدمات مشتری کشور است که ازمتخصصان حرفه‌ ای و با تجربه‌ی بالا در حوزه مدیریت تجربه‌ و خدمات مشتری تشکیل شده است.
متخصان ما، با شرکت های متعددی با فرآیند ها، روند های کاری و مخاطبان هدف های مختلف، همکاری داشته اند و دوره های درون سازمانی و برون سازمانی و آموزش ها و کوچینگ های تخصصی متعددی نیز، در رابطه با مهارت های نرم(هوش هیجانی، رفتار سازمانی، رفتاروشخصــیت شناســی، مهارت مذاکره و ارتباط تلفنی و…)، مهارت های سخت تخصصی(نرم افزار CRM و CMS و…)، تضمین کیفیتQA، کنترل کیفیتQC، فروش تلفنی، مرکز تماس و ارتباط، باشگاه مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتریانCRM، مدیریت تجربه مشتریCEM و… دیده اند که منجر به کسب مهارت متخصصان کانون گردیده است.
ما در کانون تخصصی مدیریت تجربه‌ مشتریان با استفاده از مهارت های کسب شده و تفکر خلاق، برنامه ها‌ی جدید و راه‌ حل‌ های خلاقانه‌ ای را برای وفاداری وحفظ مشتریان سازمان ها ارائه می‌دهیم که منجر به افزایش سود 25 تا 95 % سازمان ها می‌شود.تمامی تلاش ما، تبدیل سازمان ها به سازمان نه تنها مشتری محور بلکه به یک سازمان انسان محور، با اصلاح کردن فرآیند ها، آموزش های اساسی و بهبود touch points های مشتریان و… است.

افتخارات ما