ایران ، تهران
Iran-Tehran

* خرید هوشمند از فروشگاه لوازم آرایشی و زیبایی سفورا *

* خرید هوشمند از فروشگاه لوازم آرایشی و زیبایی سفورا *

 

    * خرید هوشمند از فروشگاه لوازم آرایشی و زیبایی سفورا*

 

تو تصویر بالا مشاهده می‌کنید که فروشگاه خلاق سفورا، برای مدیریت کردن تجربه‌ی بدست آمده توسط مشتریانش، چه اقدام جالبی داشته، مدیران سفورا 2 سبد برای خرید مشتریان در نظر گرفتنند، به این منظور که  مشتریانی که جهت خرید کردن نیاز به همراهی ندارند از سبد مشکی رنگ و مشتریانی که نیاز به همراهی دارند از سبد قرمز رنگ استفاده کنند.

این اقدام تاثیر خیلی زیادی بر تجربه‌ی + یا – بدست آمده‌ی مشتری ها از خرید داره؛ برخی از مشتری ها از این که کارکنان در جهت راهنمایی آن ها را همراهی می‌کنند، گلایه دارند، برخی دیگر نیز ترجیح می‌دهند که هنگام خرید از راهنمایی های کارکنان استفاده کنند، که با این روش میشه این موضوع رو مدیریت کرد و تجربه فوق العاده ای برای مشتریان رقم زد👌👌👌

#CustomerCare #CustomerLoyalty #cem #customrexperience #customerjourney #CRM #CallCenter 

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *